پادشاهی به نام کبد در بدن

علائم ضعف کبد:

ضایعات پوستی - اگزما - پسوریازیس  و جوش دانه ها - کهیر مزمن - لک صورت و کک و مک - سیستم ایمنی ضعیف - پیری زودرس - خستگی مزمن - خون ریزی و یا کبود شدن سریع پوست - خارش طولانی مدت پوست

بیماری کبد چرب  Fatty Liver

یکی از بیماری هایی که امروزه بسیاری از مردم درگیر آن هستند و در حدود پنجاه درصد مردم ایران مبتلا به آن هستند بیماری کبد چرب است که در زیر اشاره مختصری به آن میکنیم:   

بیماری کبد چرب غیر الکلی یک التهاب کبدی مزمن و پیشرونده است که بدنبال تجمع بیش از اندازه چربی در بافت کبد ایجاد می شود. در این بیماری تجمع بیش از حد چربی در کبد باعث اختلال فعالیت طبیعی بافت کبد گردیده و در نهایت باعث نارسایی کبد و یا سیروز میگردد. بیماری کبد چرب با برخی بیماری های متابولیک از جمله چاقی و بویژه چاقی شکمی، افزایش کلسترول و تری گلیسرید در خون و دیابت ارتباط نزدیک دارد.  

این بیماری در مراحل اولیه هیچ علامتی ندارد و زمانی احساس میشود که اثرات منفی بر عملکرد کبد ایجاد نموده و منجر به علائمی مانند احساس ضعف، خستگی و کاهش وزن میشود. شیوع بیماری کبد چرب با افزایش سن ارتباط دارد و در آقایان دو برابر خانمها میباشد که با افزایش سن میزان شیوع در خانم ها به آقایان نزدیک می شود. شیوع بیماری در خانم ها پس از یائسگی سیر پیشرونده دارد.

روش تشخیص کبد چرب

اکثر مبتلایان دارای علائم هشدار دهنده نیستند و گاهی فرد در ناحیه کبد احساس درد و پری میکند و به ندرت نیز احساس ناراحتی در قسمت فوقانی شکم و زیر دنده راست مشاهده می شود. گاهی نیز کبد چرب بدنبال بررسی های اتفاقی آزمایشگاهی(مانند بررسی های استخدامی) کشف می شود. در بررسی های معمولی،آنزیم های کبدی افزایش نشان می دهند که در صورت تردید به این اختلال ، اقدام های بعدی برای کشف علت زمینه ای و بررسی سایر علل بیماری کبدی ضروری است. آزمایش برای اندازه گیری قند و چربی خون و همچنین تشخیص ویروس های هپاتیتی ضروری است. با تصویربرداری هایی مانند سونوگرافی، تجمع چربی در کبد نشان داده میشود. در برخی موارد برای تشخیص قطعی، نمونه برداری از کبد و مطالعات میکروسکوپی لازم است گاهی نیز نمونه برداری انجام نشده و بیمار به مدت شش ماه تا یکسال از نزدیک زیر نظر گرفته می شود تا به دنبال درمان اختلالات زمینه ساز، طبیعی شدن آنزیم های کبدی اثبات شود.

راهکارهای کنترل کبد چرب:

کاهش وزن

رژیم غذایی مناسب

کنترل بیماریهای زمینه ای متابولیک(دیابت و یا چربی خون)

محافظت از کبد در مقابل عوامل خطر(مصرف الکل و داروهای غیر مجاز)

 

درمان گیاهی:

بهتربن و موثرترین درمان بیماری کبد چرب که اثربخشی فوق العاده آن به اثبات رسیده است، محلول گیاهی شیکورین میباشد.

این محلول کاملا گیاهی توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کرده و با خاصیت اثربخشی بالایی که دارد در سریعترین زمان این بیماری را درمان میکند.

محلول گیاهی شیکورین

موثر در رفع کبد چرب

(درمان سریع با اثر گذاری بالا)

موارد مصرف:

موثر در رفع کبد چرب(در طول 2 ماه) و سنگ کیسه صفرا، تنظیم کننده آنزیم های کبدی، ضد جوش و لک، کک و مک، ضد اگزما، پسوریازیس، حساسیت های پوستی و تصفیه کننده خون، کاهنده قوی کلسترول خون، موثر در رفع یرقان های صفراوی، سنگ شکن(کلیه و مثانه)، روشن کننده پوست، رفع سیاهی دور چشم، رفع التهاب پروستات، ضد عفونت مجاری ادراری، بر طرف کننده سودای عمومی بدن

طریقه مصرف:

روزانه سه وعده و هر وعده نصف استکان نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی میل شود.

موارد منع مصرف:

زنان باردار مجاز به استفاده از این محلول گیاهی نمیباشند.

پرهیزات غذایی همراه:

نوشابه و دلسترهای میوه ای و گازدار - نمک - تخم مرغ بیش از دو عدد در هفته - انواع شکلات - غذاهای پرچرب و سرخ کردنی ها - انواع ساندویچ و فست فودها - کره پاستوریزه و حلواهایی که با روغن نباتی و مایع درست میشود.

خوراکی های مفید:

انواع خورشت - انواع سالاد( بدون سس مایونز) - انواع میوه - لبنیات کم چرب - آجیل در حد کم - انواع روغن زیتون، کنجد، آفتابگردان، هسته انگور - قارچ - گوشت گوسفند - انواع نان سبوس دار - سیب زمینی - برنج - سبزیجات تازه - سوپ جو - سکنجبین - عسل - خرما - کشمش

توصیه ها:

به جهت تاثیر بیشتر در از بین بردن سنگ کیسه صفرا بهتر است همرا این محلول گیاهی روزانه صبح ناشتا دو قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی نیز میل شود.

افراد مبتلا به سنگ کلیه بایستی قبل از هر وعده غذایی یک استکان کامل میل نمایند.

 بیماران مبتلا به دیابت در کنار داروهای مصرفی خود می توانند از این محلول گیاهی استفاده کنند.

جهت دریافت نتیجه مطلوب حتما از معجون دوسین(ترکیب سیاهدانه و عسل و ...) به همراه این محلول استفاده نمایید.


نظرات شما عزیزان:
موضوعات مرتبط: کبد و بیماری کبد چرب Fatty LIVER ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 14 مهر 1394برچسب:, | 18:49 | نویسنده : علی نوری/احمد اصدق 04533713155 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.